برای خرید از ikey ابتدا باید حساب کاربری خود را در تیمچه بسازید، سپس کالاهای موردنظرتان را انتخاب کرده و به سبد خرید بیافزایید. اگر ساکن تهران، کرج، فردیس یا گرمدره هستید با نهایی کردن سبد خرید، آدرس و زمان ارسال را هم مشخص کنید و همچنین میتوانید در ادامه گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید. برای ارسال به سایر شهرها یا درصورت انتخاب پرداخت آنلاین، با انتخاب گزینه پرداخت، به درگاههای پرداخت متصل میشوید. بعد از پرداخت موفق، سفارش شما در فرآیند پردازش و ارسال قرار میگیرد و کد سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
بله. داشتن حساب کاربری برای خرید از ikey الزامی است.
به دلیل اینکه مجموعه ikey به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های توزیعی کشور در زمینه کاری خود فعال است و دسترسی سریع و مستقیم به اکثر تولید کنندگان و واردکنندگان دارد محدودیتی وجود ندارد.
خیر، محدودیتی در کف و سقف فاکتورها وجود ندارد.
کالای اضافهشده به سبد خرید شما تا هر زمان که تصمیم به پرداخت بگیرید، در سبد خریدتان باقی میماند. اما این موضوع بهمعنای رزرو کالا برای شما نیست و ممکن است در فاصله زمانی بین اضافه کردن به سبد خرید و پرداخت، کالا ناموجود شود یا قیمت آن تغییر کند.
اگر سفارش شما نهایی شده باشد و تنها پرداخت را انجام نداده باشید، کالاهای موردنظر شما تا چند ساعت بهصورت رزرو باقی میماند. در واقع یک ساعت زمان دارید تا پرداخت را انجام دهید و در غیر اینصورت سفارش شما لغو میشود.
شما میتوانید هزینه سفارش خود را بهصورت نقدی و از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید
خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پرداخت هزینه سفارش، فقط بهصورت آنلاین امکانپذیر است.
خیر، شما برای خرید آنلاین از ikey یا هر فروشگاه آنلاین دیگری، نیاز به دریافت رمز پویا برای کارت بانکی خود دارید. فعالسازی رمز پویا بهراحتی از طریق شعب یا خودپردازهای بانک صادرکننده کارت بانکیتان امکانپذیر است.
با توجه به این که مبلغ کسرشده در تراکنشهای ناموفق وارد حساب ikey نمیشود و نزد بانک حفظ میشود، به دلیل مغایرت بین بانکی بازگرداندن آن به حساب شما نیز بر عهده بانک است. انجام گرفتن این فرآیند در سیستم بانکی کشور معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان نیاز دارد.
در صورتی که بعد از ۷۲ ساعت مبلغ برگردانده نشد و از طرف بانک اعلام شد که مبلغ به حساب تیمچه واریز شده است، با پشتیبانی ikey ارتباط برقرار کنید.
هنگام دریافت این خطا، بعد از یک فاصله زمانی کوتاه دوباره تلاش کنید پرداخت را به انجام برسانید و اگر باز هم ناموفق بودید، با پشتیبانی ikey تماس بگیرید.